Merhabalar, kep almam lazımdı. Etbise üye olmam için eşimin üstüne olduğu için firma o gitti ama e-imza da alması gerekli imiş. Kep 50 tl e-imza da 150 tl falan bu zorunlu mu? Alan nasıl aldı bilgi verirseniz çok sevinirim.
Hocam sonrası hakkında bir tüyo vermek isterim;
bazı çakallar borcunuz var diye mail atıyorlar, sen onu yanıtlamayınca da borcun var sayılıyor o yüzden gelen borç maillerini reddet ve şikayet et mutlaka ileride duacım olursun
--
PTT'den evrak işlemleri sonrası online olarak yapılabiliyor hocam bildiğim.