Merhabalar, kep almam lazımdı. Etbise üye olmam için eşimin üstüne olduğu için firma o gitti ama e-imza da alması gerekli imiş. Kep 50 tl e-imza da 150 tl falan bu zorunlu mu? Alan nasıl aldı bilgi verirseniz çok sevinirim.