Konu
KEP Alan Var mı Aramızda?
06-01-2021, 18:50:55
#1
Eyupoglu
Merhabalar, kep almam lazımdı. Etbise üye olmam için eşimin üstüne olduğu için firma o gitti ama e-imza da alması gerekli imiş. Kep 50 tl e-imza da 150 tl falan bu zorunlu mu? Alan nasıl aldı bilgi verirseniz çok sevinirim.