Bir kaç yıl önce firma sahibi ile beraber gitmiştik PTTye sadece KEP ücreti ödedik e-imza almadık o zaman bize e-imzanın, e-posta göndermek için gerekli olduğunu söylemişlerdi. ETBİS için böyle bir ihtiyaç olmadığı için sadece e-posta gelen paketi almıştık. Durum değişti mi bilmiyorum.