• 03-01-2021, 12:27:56
    #10
    Üyeliği durduruldu
    LuchadoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Kadın yazardan makale hizmetleri"

    başlığı fazlasıyla talep gördüğü için yapıyor olabilirler. Özellikle kadın diye belirtmelerinde ki amaç nedir bilemedim. Daha yumuşak ve narin yazıyorlar herhal...
    Doğum gününüz hocam, mutlu yıllar.
  • 03-01-2021, 12:29:06
    #11
    MrsBaris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumdaki kadın üyeler neden sürekli makale yazıyorlar? Kendi sitelerini kurup yazsalar daha çok kazanacaklar haberleri yok yada hepsinin sitesi var mı acaba?
    yazılım ile uğraşan hizmet veren görmedim açıkçası.
    acaba siz bu kadınların yaptıgı hizmet ve makaleye niye takıldınız herkes işini yapıyor bence siz kendi işinizle ilgilenin
  • 03-01-2021, 12:29:41
    #12
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir yandan doğru söylüyorsunuz bir yandan da ayıp mı oldu ki
    Öyle de,neden başlığa yazarsın ki? Ben "erkek yazardan makale hizmeti" diye konu açsam kaç mesaj gelir misal? Ama referanssız da olsa başlıkta "kadın" yazınca çok sipariş veren oluyor.. Neyse,verelim odunu
  • 03-01-2021, 12:30:41
    #13
    Adam kötü birşey dememiş bazıları hemen atlamaya çalışıyor ya gülüyorum.
    Kimseye hakaret etmiyor aşağılamıyor.
    Makale konusunda çok kadın arkadaşımız var. Farklı bir proje yapabilirler diyor gayet normal birşey konu baltalamak için koşmayın arkadaşlar.
  • 03-01-2021, 12:31:18
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    acaba siz bu kadınların yaptıgı hizmet ve makaleye niye takıldınız herkes işini yapıyor bence siz kendi işinizle ilgilenin
    sanane benim işimden? istediğimi açabilirim, beni uyarmak haddine değil. Konularına çoğu baktım gereksiz alan kaplıyor.
  • 03-01-2021, 12:32:38
    #15
    Üyeliği durduruldu
    oguzhanyalcin11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam kötü birşey dememiş bazıları hemen atlamaya çalışıyor ya gülüyorum.
    Kimseye hakaret etmiyor aşağılamıyor.
    Makale konusunda çok kadın arkadaşımız var. Farklı bir proje yapabilirler diyor gayet normal birşey konu baltalamak için koşmayın arkadaşlar.
    Hocam koyun sürüsü gibi ilk kim ne yazarsa düşünceleri öyle şekilleniyor. Yani diyeceğim kendilerini özgür ifade edemiyorlar.
  • 03-01-2021, 12:32:49
    #16
    Çoğu fake hocam ablasının annesinin üzerine açılmış hesaplar
  • 03-01-2021, 12:34:12
    #17
    Şahsi fikrim: Belki de kendilerine ait siteler vardır bunu bilemeyiz. FreeLance çalışıyorlarsa günde 2 makale kendi sitelerine girdikten sonra günün kaşanı boşa düşüyor. Dolayısı ile makale yazarlığı yapıyorlar.
    Forum dışında yazılımda oldukça iyi olan bayan arkadaşlarım var. Burada denk gelmedim.
  • 03-01-2021, 12:36:29
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    acaba siz bu kadınların yaptıgı hizmet ve makaleye niye takıldınız herkes işini yapıyor bence siz kendi işinizle ilgilenin
    Hocam sürekli yorumlarınıza denk geliyorum, hep ters cevaplar veriyorsunuz. Adam kötü bir şey dememiş, zaten herkes işiyle ilgileniyor.