Forumdaki kadın üyeler neden sürekli makale yazıyorlar? Kendi sitelerini kurup yazsalar daha çok kazanacaklar haberleri yok yada hepsinin sitesi var mı acaba?
yazılım ile uğraşan hizmet veren görmedim açıkçası.
başlığı fazlasıyla talep gördüğü için yapıyor olabilirler. Özellikle kadın diye belirtmelerinde ki amaç nedir bilemedim. Daha yumuşak ve narin yazıyorlar herhal...
başlığı fazlasıyla talep gördüğü için yapıyor olabilirler. Özellikle kadın diye belirtmelerinde ki amaç nedir bilemedim. Daha yumuşak ve narin yazıyorlar herhal...
Bir yandan doğru söylüyorsunuz bir yandan da ayıp mı oldu ki
Forumdaki kadın üyeler neden sürekli makale yazıyorlar? Kendi sitelerini kurup yazsalar daha çok kazanacaklar haberleri yok yada hepsinin sitesi var mı acaba?
yazılım ile uğraşan hizmet veren görmedim açıkçası.
Makale yazarıyım ama para kazanmam gerektiği zaman mecbur gelip paşa paşa yazıyorum sitede hemen kazanç vermiyor ondandır belki
Forumdaki kadın üyeler neden sürekli makale yazıyorlar? Kendi sitelerini kurup yazsalar daha çok kazanacaklar haberleri yok yada hepsinin sitesi var mı acaba?
yazılım ile uğraşan hizmet veren görmedim açıkçası.
Her aklımıza gelen şeyi bir yerlere yazmak zorunda hissetmesek mi?