MrsBaris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumdaki kadın üyeler neden sürekli makale yazıyorlar? Kendi sitelerini kurup yazsalar daha çok kazanacaklar haberleri yok yada hepsinin sitesi var mı acaba?
yazılım ile uğraşan hizmet veren görmedim açıkçası.
Her aklımıza gelen şeyi bir yerlere yazmak zorunda hissetmesek mi?