Bir yandan doğru söylüyorsunuz bir yandan da ayıp mı oldu ki
Öyle de,neden başlığa yazarsın ki? Ben "
erkek yazardan makale hizmeti" diye konu açsam kaç mesaj gelir misal? Ama referanssız da olsa başlıkta "kadın" yazınca çok sipariş veren oluyor.. Neyse,verelim odunu