Forumdaki kadın üyeler neden sürekli makale yazıyorlar? Kendi sitelerini kurup yazsalar daha çok kazanacaklar haberleri yok

yada hepsinin sitesi var mı acaba?

yazılım ile uğraşan hizmet veren görmedim açıkçası.
acaba siz bu kadınların yaptıgı hizmet ve makaleye niye takıldınız herkes işini yapıyor bence siz kendi işinizle ilgilenin