bir komşu var iki çocuk karı koca dede nine 6 kişiler . tek kişi asgari ücretle çalışıyor. bir kaç kere denk geldim geçinemediklerini ifade ediyorlar . ama pahalı börekçiden sabahları bir kilo alıyorlar yanında meyvesuyu vs alıyorlar .anlamadım ben bu işi. biz iki yufka alıp tavada yapınca bize lüks geliyor