• 24-12-2020, 16:06:23
    #10
    Hipek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    halka arz ediliyor ara ara. davetiye sistemini kapatıyorlar halk bi arz oluyor. gerçi davet üzerine de bi şekilde arz oluyorlar(!)
  • 24-12-2020, 16:07:57
    #11
    PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimseyi banlayamazsınız o zaman tüm dolan-dırıcılar gider hisse alır, banlanınca da forumun binde bilmem kaç sahibiyim deyip açtırır banını
    Bu konu için gerekli şözleşmeler arz dosyasında olabilir. Mesela sabancıdan hisse alınca şirket'de söz hakkımız olmuyor
  • 24-12-2020, 16:10:21
    #12
    MrGatsby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konu için gerekli şözleşmeler arz dosyasında olabilir. Mesela sabancıdan hisse alınca şirket'de söz hakkımız olmuyor
    Belli bir hisse oranına sahip olan her yatırımcı genel kurulda hissedar olarak oy hakkına sahiptir ve hisse oranına göre yönetim kurulu üyesi yada başkanı olabilir yada o makamlara isim atayabilirler. Her şey arz edilen hisse oranına ve bu hisseleri kimin topladığına bağlı.
    • Lunapark
    Lunapark bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 24-12-2020, 16:11:51
    #13
    Bu forum halka arz edebilecek bir forum değil. Burası standart bir insanın yani bu işlerle alakası olmayan insanların çok az denk gelebileceği bir forum.
    Bu da demek oluyor ki ortak olacak kişinin de bu işlerden anlıyor ve daha önce tecrübesinin olmuş olması gerek.

    Şimdi gelecek olan ortağın bu kadar yeniliğe açık olacağını sanmam. Gelecek olan ortağın bu forumun belli otoritesine alışamaması veya bizim gelecek olan kişiye alışamamız olağan bir durumdur.
    Bence zaten @Coşkun Çetin; 'in ortaklığa ihtiyacı olacağını sanmıyorum.
    Oturmuş olan güzel bir sistem var. Gerek gönüllü gerekse gerektiği zaman ücreti mukavilinde çalışanlar var. Anlatabildim mi bilmiyorum ..
  • 24-12-2020, 16:12:46
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hisse senedini sadece Anonim Şirketler verebilir. Rokito Digital LTD şuan isminden anlaşıldığı üzere Limited (limitli) şirket. Ha ilerde Coşkun hoca farklı projelerle portföyünü genişletmek ister, formalite icabı ortaklar ayarlar sermayeyi arttırır vs. bilemem. Bu konu o zamanın konusu bence
  • 24-12-2020, 16:13:00
    #15
    Ek: Tek eksik moderatörlerin şikayet konularına zamanında yetişemiyor olmaları oda zamanla moderatör alımıyla dengelenebilir
  • 24-12-2020, 16:16:20
    #16
    PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belli bir hisse oranına sahip olan her yatırımcı genel kurulda hissedar olarak oy hakkına sahiptir ve hisse oranına göre yönetim kurulu üyesi yada başkanı olabilir yada o makamlara isim atayabilirler. Her şey arz edilen hisse oranına ve bu hisseleri kimin topladığına bağlı.
    Çoskun abimiz bizleri ve forumu riske atmaz tabi.

    Golsime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu forum halka arz edebilecek bir forum değil. Burası standart bir insanın yani bu işlerle alakası olmayan insanların çok az denk gelebileceği bir forum.
    Bu da demek oluyor ki ortak olacak kişinin de bu işlerden anlıyor ve daha önce tecrübesinin olmuş olması gerek.

    Şimdi gelecek olan ortağın bu kadar yeniliğe açık olacağını sanmam. Gelecek olan ortağın bu forumun belli otoritesine alışamaması veya bizim gelecek olan kişiye alışamamız olağan bir durumdur.
    Bence zaten @Coşkun Çetin; 'in ortaklığa ihtiyacı olacağını sanmıyorum.
    Oturmuş olan güzel bir sistem var. Gerek gönüllü gerekse gerektiği zaman ücreti mukavilinde çalışanlar var. Anlatabildim mi bilmiyorum ..
    Anladım hocam

    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hisse senedini sadece Anonim Şirketler verebilir. Rokito Digital LTD şuan isminden anlaşıldığı üzere Limited (limitli) şirket. Ha ilerde Coşkun hoca farklı projelerle portföyünü genişletmek ister, formalite icabı ortaklar ayarlar sermayeyi arttırır vs. bilemem. Bu konu o zamanın konusu bence
    Yapılan bir o kadar yenilik yanında A.Ş olup halka arz olabilir mi diye tahmin etmedim değil