Bu forum halka arz edebilecek bir forum değil. Burası standart bir insanın yani bu işlerle alakası olmayan insanların çok az denk gelebileceği bir forum.
Bu da demek oluyor ki ortak olacak kişinin de bu işlerden anlıyor ve daha önce tecrübesinin olmuş olması gerek.
Şimdi gelecek olan ortağın bu kadar yeniliğe açık olacağını sanmam. Gelecek olan ortağın bu forumun belli otoritesine alışamaması veya bizim gelecek olan kişiye alışamamız olağan bir durumdur.
Bence zaten
@Coşkun Çetin; 'in ortaklığa ihtiyacı olacağını sanmıyorum.
Oturmuş olan güzel bir sistem var. Gerek gönüllü gerekse gerektiği zaman ücreti mukavilinde çalışanlar var. Anlatabildim mi bilmiyorum ..