• 24-12-2020, 16:01:35
    #1
    Merhabalar, çoğu şirket halka arz olmaya başladı. Acaba r10.net'in ileride halka arz olması yani hisselerinin satışı mümkün olur mu?

    >Bu r10 kaç para eder konusu değildir...
  • 24-12-2020, 16:02:08
    #2
    yok edilmez
  • 24-12-2020, 16:02:32
    #3
    Eğerki Yüksek hisse alanlar R10 da söz sahibi olacaksa istemem şahsen.
  • 24-12-2020, 16:02:39
    #4
    tek cevabı @Coşkun Çetin; verebilir.
  • 24-12-2020, 16:03:13
    #5
    1000 Lot ayırın
  • 24-12-2020, 16:03:28
    #6
    koskoca yemeksepeti vb olmuş bu mu olmayacak
  • 24-12-2020, 16:04:17
    #7
    @Coşkun Çetin; söz sende abi ☺
  • 24-12-2020, 16:05:39
    #8
    halka arz ediliyor ara ara. davetiye sistemini kapatıyorlar halk bi arz oluyor. gerçi davet üzerine de bi şekilde arz oluyorlar(!)
  • 24-12-2020, 16:05:54
    #9
    Kimseyi banlayamazsınız o zaman tüm dolan-dırıcılar gider hisse alır, banlanınca da forumun binde bilmem kaç sahibiyim deyip açtırır banını