R10 Halka Arz Edilirmi ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 Halka Arz Edilirmi ?
15
●
468
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
R10 Halka Arz Edilirmi ?
1
2
24-12-2020, 16:01:35
#1
Lunapark
Merhabalar, çoğu şirket halka arz olmaya başladı. Acaba r10.net'in ileride halka arz olması yani hisselerinin satışı mümkün olur mu?
>Bu r10 kaç para eder konusu değildir...
24-12-2020, 16:02:08
#2
AkinAy
yok edilmez
24-12-2020, 16:02:32
#3
SerhatKarademirr
Eğerki Yüksek hisse alanlar R10 da söz sahibi olacaksa istemem şahsen.
24-12-2020, 16:02:39
#4
Moldovalı
tek cevabı
@
Coşkun Çetin
; verebilir.
24-12-2020, 16:03:13
#5
SunucumWEB
1000 Lot ayırın
24-12-2020, 16:03:28
#6
Misafir
koskoca yemeksepeti vb olmuş bu mu olmayacak
24-12-2020, 16:04:17
#7
sosyalmedyam
@
Coşkun Çetin
; söz sende abi ☺
24-12-2020, 16:05:39
#8
Hipek
halka arz ediliyor ara ara. davetiye sistemini kapatıyorlar halk bi arz oluyor. gerçi davet üzerine de bi şekilde arz oluyorlar(!)
24-12-2020, 16:05:54
#9
Misafir
Kimseyi banlayamazsınız o zaman
tüm dolan-dırıcılar gider hisse alır, banlanınca da forumun binde bilmem kaç sahibiyim deyip açtırır banını
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler