PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimseyi banlayamazsınız o zaman tüm dolan-dırıcılar gider hisse alır, banlanınca da forumun binde bilmem kaç sahibiyim deyip açtırır banını
Bu konu için gerekli şözleşmeler arz dosyasında olabilir. Mesela sabancıdan hisse alınca şirket'de söz hakkımız olmuyor