Kimseyi banlayamazsınız o zaman

tüm dolan-dırıcılar gider hisse alır, banlanınca da forumun binde bilmem kaç sahibiyim deyip açtırır banını

Bu konu için gerekli şözleşmeler arz dosyasında olabilir. Mesela sabancıdan hisse alınca şirket'de söz hakkımız olmuyor