• 21-12-2020, 01:00:11
    #19
    BigSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz o aralığa çerez diyoruz.
    İyi hocam, size ve meslektaşlarınıza başarılar dilerim
  • 21-12-2020, 00:59:04
    #20
    Uzman mısın değil misin açıkcası ben pek bilmem ama yaşına göre tecrüben ve hırsın çok güzel görünüyor kardeşim, Allah yolunu bahtını açık etsin daha iyi yerlere gelmen dileğiyle 🙌
  • 21-12-2020, 01:00:38
    #21
    canburak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bazılarınızın cevabı beni şaşırtmadı açıkçası. Seo uzmanı olma gibi bir derdim olmadığı konumun sonunda belirttim. Bir arkadaş çıkmış diyor mıyım ayrı yazılır, diğeri diyor soruyorsanız değilsinizdir. Sizden tahmin edersiniz ki beklediğim cevaplar bunlar değil.
    Kırdıysam özür dilerim hocam benim ki bir film repliğiydi, espri olsun diye yazdım. Yoksa size veya bir başkasına uzmansın, değilsin değerlendirmesini yapmak haddim değil. Anlaşılır sanmıştım demek ki anlaşılmamış. Kusuruma bakmayın.
  • 21-12-2020, 01:02:39
    #22
    PREMIUM SEO
    canburak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi hocam, size ve meslektaşlarınıza başarılar dilerim
    Yardımcı olabileceğimiz bir şey olursa her zaman yazabilirsin. Elimizden geleni yapacağımıza emin olabilirsin.
  • 21-12-2020, 01:01:09
    #23
    Bu iş bir siteyle belli olmaz, öğrendiğinizi düşündüğünüz an öğrenmeyi bıraktığınız andır, devam edin bol bol deneyin bakın çıkarabiliyor musunuz diye.
  • 21-12-2020, 01:04:15
    #24
    SemihCAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kırdıysam özür dilerim hocam benim ki bir film repliğiydi, espri olsun diye yazdım. Yoksa size veya bir başkasına uzmansın, değilsin değerlendirmesini yapmak haddim değil. Anlaşılır sanmıştım demek ki anlaşılmamış. Kusuruma bakmayın.
    Yok önemli değil hocam, ben doğru üyelerin doğru düzgün cevap verecekleri zaman ezici cevapları görünce vazgeçtiğine inanıyorum yani konu amacından sapmasın diye. İyi geceler.
  • 21-12-2020, 01:08:49
    #25
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rekabetin olduğu bir sektörde başarı sağladıysanız elbette Seo uzmanısınız.
    Ancak ben para olmadan yapılan Seoya pek güvenmiyorum
    Yalnızca rekabetin yüksek olduğu yerlerde bu düşünceye sahibim
    Haklısınız hocam bence. Daha doğrusu para olmadan seo olmaz. O yüzden bana göre bilgi birikiminden de önemli para var diyebilirim.
  • 21-12-2020, 01:26:38
    #26
    Bazen yaptığın işte uzmanlaşmak için sadece bilgi yetmiyor. Çünkü her sektörün farklı derinlikleri var. Hayat şartları var. Tecrübe var. Birsürü şey var..

    Şunu söyleyebilirim ki yaşınıza kıyasla gayet başarılı bir sektör bilgisine sahip gibi görünüyorsunuz. Bu bence geçmişinizde açtığınız sitelerle ölçülemez. Deneyim farklı bir şey. En azından denemek farklı bir şey. Şimdi aynı kategorilerde siteler açsan eminim ki daha iyi yerlere getireceksindir.

    Bu soruyu bizlere sorman bile çok naif bir insan olduğunu gösterir. Yoksa bu gözler 3 ayda kendine seo uzmanıyım diyenleri de gördü. Çağımızda bilgiyi projeye dönüştürmektense, bilgiyi inceltip satmak mantıklı geliyor insanların gözüne. Hızlı para.. Çok büyük bir yanılgı. Asıl uzman, yeteneklerini kendi için çok başarılı bir şekilde uygulayandır. Yeteneğini satan değil, yeteneğini paraya çevirendir. Bunu yıllar içinde farkedeceksin muhakkak.

    Yaşın 17 iken işine, yeteneklerine ve tecrübelerine sahip çık. Geleceğine her anlamda yatırım yap. Çünkü bu çevre, bu ülke, bu ekonomik zorluk, bu standart yaşantı insana çok “keşke” detirtiyor. “Keşke düşündüğümü o zaman yapsaydım!”
    24 yaşından birinden duyuyorsun bunu.

    Sorunun dışına çıktığım yerler oldu kusura bakma. Düşündüklerimi aktarmak istedim. Hayırlı geceler.
  • 21-12-2020, 01:30:03
    #27
    Anglo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazen yaptığın işte uzmanlaşmak için sadece bilgi yetmiyor. Çünkü her sektörün farklı derinlikleri var. Hayat şartları var. Tecrübe var. Birsürü şey var..

    Şunu söyleyebilirim ki yaşınıza kıyasla gayet başarılı bir sektör bilgisine sahip gibi görünüyorsunuz. Bu bence geçmişinizde açtığınız sitelerle ölçülemez. Deneyim farklı bir şey. En azından denemek farklı bir şey. Şimdi aynı kategorilerde siteler açsan eminim ki daha iyi yerlere getireceksindir.

    Bu soruyu bizlere sorman bile çok naif bir insan olduğunu gösterir. Yoksa bu gözler 3 ayda kendine seo uzmanıyım diyenleri de gördü. Çağımızda bilgiyi projeye dönüştürmektense, bilgiyi inceltip satmak mantıklı geliyor insanların gözüne. Hızlı para.. Çok büyük bir yanılgı. Asıl uzman, yeteneklerini kendi için çok başarılı bir şekilde uygulayandır. Yeteneğini satan değil, yeteneğini paraya çevirendir. Bunu yıllar içinde farkedeceksin muhakkak.

    Yaşın 17 iken işine, yeteneklerine ve tecrübelerine sahip çık. Geleceğine her anlamda yatırım yap. Çünkü bu çevre, bu ülke, bu ekonomik zorluk, bu standart yaşantı insana çok “keşke” detirtiyor. “Keşke düşündüğümü o zaman yapsaydım!”
    24 yaşından birinden duyuyorsun bunu.

    Sorunun dışına çıktığım yerler oldu kusura bakma. Düşündüklerimi aktarmak istedim. Hayırlı geceler.
    Sırf bu yorumu almak için bile bu konuyu açardım açıkçası. Değeri yorumunuz ve tavsiyeleriniz için çok teşekkürler. İyi geceler.