Kırdıysam özür dilerim hocam benim ki bir film repliğiydi, espri olsun diye yazdım. Yoksa size veya bir başkasına uzmansın, değilsin değerlendirmesini yapmak haddim değil. Anlaşılır sanmıştım demek ki anlaşılmamış. Kusuruma bakmayın.
Yok önemli değil hocam, ben doğru üyelerin doğru düzgün cevap verecekleri zaman ezici cevapları görünce vazgeçtiğine inanıyorum yani konu amacından sapmasın diye. İyi geceler.