canburak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar bazılarınızın cevabı beni şaşırtmadı açıkçası. Seo uzmanı olma gibi bir derdim olmadığı konumun sonunda belirttim. Bir arkadaş çıkmış diyor mıyım ayrı yazılır, diğeri diyor soruyorsanız değilsinizdir. Sizden tahmin edersiniz ki beklediğim cevaplar bunlar değil.
Kırdıysam özür dilerim hocam benim ki bir film repliğiydi, espri olsun diye yazdım. Yoksa size veya bir başkasına uzmansın, değilsin değerlendirmesini yapmak haddim değil. Anlaşılır sanmıştım demek ki anlaşılmamış. Kusuruma bakmayın.