• 19-12-2020, 22:42:36
    #10
    Üyeliği durduruldu
    canbicerr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek işim gücüm olacağından dolayı ilgilenmekten başka çarem yok
    Yakınlarında olmamasına dikkat et ve cadde üzeri tercih etmelisin
  • 19-12-2020, 22:43:31
    #11
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kısa vadede düşünürsek kısıtlamalardan etkilenmeyen hatta yasak sırasında hizmet verebiliyor diye biliyorum. Uygun fiyatlı satınalma ile internet satışı yaparak da desteklenebilir. Evlere teslimat hizmeti de olursa yakın bölgeye tadından yenmez.
    Hocam tam da öyle, hem şehir içi aynı gün teslimat ve internetten de destekleyeceğim. Birde 1 yıllık masrafımı karşılayacak şekilde bir bütçe, sermaye ile başlamayı düşünüyorum.
  • 19-12-2020, 22:44:14
    #12
    canbicerr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam zengin semtinde ve cadde üstünde açmayı planlıyorum, ek olarak internetten de satış planım var. Aksi halde ara sokakta vs. zaten açmam mantıksız olur.
    Hocam bu konuda ne kadar bilgi birikiminiz var?
  • 19-12-2020, 22:44:52
    #13
    Elipveres adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben olsam açardım, zamanla zaten canlı satış işine de ister istemez yöneliceksiniz, asıl para orada.
    Canlı satış için önce bilgi birikimim olması gerektiğini düşünüyorum, aksi halde üstesinden gelemeyebilirim
  • 19-12-2020, 22:46:38
    #14
    Tartaros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla yanlis anlasilmasin da bu ara kendini doyuramiyor insanlar birak petshopu. Korona doneminden sonra bakilabilir. Yere gore oda..
    Haklısın hocam fakat köpek besleyen birisi olarak, pandemi bile olsa mecburen köpeğimin ihtiyaçlarını karşılamak zorundayım, başka bir alternatifi yok çünkü. Elbette pandeminin etkisi olur ama bir lokanta vs. gibi olacağını sanmıyorum açıkcası. Hayvanların ihtiyacını öteleyemeyiz, erteleyemeyiz.
  • 19-12-2020, 22:46:56
    #15
    canbicerr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tam da öyle, hem şehir içi aynı gün teslimat ve internetten de destekleyeceğim. Birde 1 yıllık masrafımı karşılayacak şekilde bir bütçe, sermaye ile başlamayı düşünüyorum.
    Rekabetçi olup en uygun satınalmayı yapmaya odaklanmak bence herşeyin başı. Aç gözlülük yapıp kar marjını öyle çok yukarıda tutmadan, ama hayır hasenat yapacak kadar da düşük tutmadan bir kemik müşteri oluşturana kadar dayanırsanız ilk akla gelen olursunuz. Önerim sadece mal satınalma tarafı olur
    Hayırlısı olsun hakkınızda.
    • canbicerr
    canbicerr bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 19-12-2020, 22:48:18
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Tartaros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu nicki cokmu aradin? Bb cokmu izledin yoksa... ustelik yanlis yazmissin =)
    Öncelikle nick doğru filme gelecek olursak bizzat baş rolde oynadım şükür kurtuldum rahatsızlıktan dolayı özür dilerim
  • 19-12-2020, 22:49:01
    #17
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rekabetçi olup en uygun satınalmayı yapmaya odaklanmak bence herşeyin başı. Aç gözlülük yapıp kar marjını öyle çok yukarıda tutmadan, ama hayır hasenat yapacak kadar da düşük tutmadan bir kemik müşteri oluşturana kadar dayanırsanız ilk akla gelen olursunuz. Önerim sadece mal satınalma tarafı olur
    Hayırlısı olsun hakkınızda.
    Çok haklısınız hocam, aklımda öncelik olarak 2 şey var, birisi lokasyon diğeri malzemeleri alırken kar etmek yani uygun fiyatlı alıp, uyguna satmak. Ben öyle her gün xxx tutarında kazanayım gibi düşüncede değil, kendimi idame ettirebilecek kadar kazanayım yeter mantığında düşünüyorum.
  • 19-12-2020, 22:49:27
    #18
    Metamfetamin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle nick doğru filme gelecek olursak bizzat baş rolde oynadım şükür kurtuldum rahatsızlıktan dolayı özür dilerim
    Est.. ama kurtulamamıssın belli ki