• 19-12-2020, 22:36:38
    #1
    Merhabalar,

    Petshop açmayı düşünüyorum fakat canlı hayvan satışı olmayacak, sadece mama ve hayvan malzemeleri vs. satmayı düşünüyorum. Aramızda petshop işleten arkadaşlar var mıdır? Öneri ve tavsiyeleriniz nelerdir?

    Teşekkürler.
  • 19-12-2020, 22:39:05
    #2
    Hocam yerin sağlamsa iş yaparsın ama ara sokağa dükkan açacaksan girme.
  • 19-12-2020, 22:40:00
    #3
    Üyeliği durduruldu
    İlgi ve alaka gösterildiğinde oldukça kazançlı bir iş fikirlerindendir özellikle petshop’un olmadığı bölgelerde açmanızı tavsiye ederim. Başarılar
  • 19-12-2020, 22:40:21
    #4
    Polat1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yerin sağlamsa iş yaparsın ama ara sokağa dükkan açacaksan girme.
    hocam zengin semtinde ve cadde üstünde açmayı planlıyorum, ek olarak internetten de satış planım var. Aksi halde ara sokakta vs. zaten açmam mantıksız olur.
  • 19-12-2020, 22:41:01
    #5
    Kısa vadede düşünürsek kısıtlamalardan etkilenmeyen hatta yasak sırasında hizmet verebiliyor diye biliyorum. Uygun fiyatlı satınalma ile internet satışı yaparak da desteklenebilir. Evlere teslimat hizmeti de olursa yakın bölgeye tadından yenmez.
    • canbicerr
    canbicerr bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 19-12-2020, 22:41:04
    #6
    Valla yanlis anlasilmasin da bu ara kendini doyuramiyor insanlar birak petshopu. Korona doneminden sonra bakilabilir. Yere gore oda..
  • 19-12-2020, 22:41:37
    #7
    Metamfetamin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlgi ve alaka gösterildiğinde oldukça kazançlı bir iş fikirlerindendir özellikle petshop’un olmadığı bölgelerde açmanızı tavsiye ederim. Başarılar
    Tek işim gücüm olacağından dolayı ilgilenmekten başka çarem yok
  • 19-12-2020, 22:42:00
    #8
    Metamfetamin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlgi ve alaka gösterildiğinde oldukça kazançlı bir iş fikirlerindendir özellikle petshop’un olmadığı bölgelerde açmanızı tavsiye ederim. Başarılar
    Bu nicki cokmu aradin? Bb cokmu izledin yoksa... ustelik yanlis yazmissin =)
  • 19-12-2020, 22:42:02
    #9
    Ben olsam açardım, zamanla zaten canlı satış işine de ister istemez yöneliceksiniz, asıl para orada.