Valla yanlis anlasilmasin da bu ara kendini doyuramiyor insanlar birak petshopu. Korona doneminden sonra bakilabilir. Yere gore oda..
Haklısın hocam fakat köpek besleyen birisi olarak, pandemi bile olsa mecburen köpeğimin ihtiyaçlarını karşılamak zorundayım, başka bir alternatifi yok çünkü. Elbette pandeminin etkisi olur ama bir lokanta vs. gibi olacağını sanmıyorum açıkcası. Hayvanların ihtiyacını öteleyemeyiz, erteleyemeyiz.