• 18-12-2020, 00:35:07
    #10
    emrecantemur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son 1 senedir değişitiğimi fark ettim ve yaş ilerledikçe toprağa baktığımı anladım. İnsan oğlu, doğar, büyür, gelişir ve hammadesine tekrar bürünür. Mühim olan bu süre zarfında yaşamaya gayret edip keyfine bakması. En ufak şeyi dert etmemesi ve huzuruna varabilmesi. Bunun için çabalıyorum sadece. Yoksa zibilyon tane borcum var. Kara kara düşünmekten saçıma ak düşer (20 sinde aklar düşmedi değil)
    İşte yaşamaya gayret edip keyfe bakmak da mühim değilmiş hocam. Ben de bunu anladım ve sıradaki yiyeceğim ekmekler için fırın arayışında bile değilim. Bıraktım saldım her şeyi. Bıhtım.
  • 18-12-2020, 00:36:11
    #11
    Üyeliği durduruldu
    bilgekadin2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte yaşamaya gayret edip keyfe bakmak da mühim değilmiş hocam. Ben de bunu anladım ve sıradaki yiyeceğim ekmekler için fırın arayışında bile değilim. Bıraktım saldım her şeyi. Bıhtım.
    Hayat devam ediyor. Sıkılmaya üzülmeye gerek yok. Nike atasözü der ki;
    "Just do it."
  • 18-12-2020, 00:45:36
    #12
    emrecantemur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayat devam ediyor. Sıkılmaya üzülmeye gerek yok. Nike atasözü der ki;
    "Just do it."
    Hayatın devam ettiği falan yok benim için. Her gün onlarca insanın yaşaması için uğraşıp sonra aniden ölüm haberini almak gözlerinin önünde canların gitmesi ve bunun aylardır tekrar etmesi benim için hayatın devam ettiğini ifade etmiyor. Boş boş tavana bakıyorum demin ellerimi yıkarken yaktım ama acı hissetmedim sadece r10 dan bildirim sesi geldi sonra farkettim. Beynim uyuşuk. Just do it ama insan olana just do it. Bence ben insanlıktan çıktım.
  • 18-12-2020, 08:52:43
    #13
    Üyeliği durduruldu
    bilgekadin2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayatın devam ettiği falan yok benim için. Her gün onlarca insanın yaşaması için uğraşıp sonra aniden ölüm haberini almak gözlerinin önünde canların gitmesi ve bunun aylardır tekrar etmesi benim için hayatın devam ettiğini ifade etmiyor. Boş boş tavana bakıyorum demin ellerimi yıkarken yaktım ama acı hissetmedim sadece r10 dan bildirim sesi geldi sonra farkettim. Beynim uyuşuk. Just do it ama insan olana just do it. Bence ben insanlıktan çıktım.
    Sizin iş bayağı derinleşmiş dertleşecekseniz PM atabilirsiniz