emrecantemur adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tersine Mühendislik HK.
12
●276
- 18-12-2020, 00:35:07İşte yaşamaya gayret edip keyfe bakmak da mühim değilmiş hocam. Ben de bunu anladım ve sıradaki yiyeceğim ekmekler için fırın arayışında bile değilim. Bıraktım saldım her şeyi. Bıhtım.
- 18-12-2020, 00:36:11Üyeliği durdurulduHayat devam ediyor. Sıkılmaya üzülmeye gerek yok. Nike atasözü der ki;bilgekadin2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"Just do it." - 18-12-2020, 00:45:36Hayatın devam ettiği falan yok benim için. Her gün onlarca insanın yaşaması için uğraşıp sonra aniden ölüm haberini almak gözlerinin önünde canların gitmesi ve bunun aylardır tekrar etmesi benim için hayatın devam ettiğini ifade etmiyor. Boş boş tavana bakıyorum demin ellerimi yıkarken yaktım ama acı hissetmedim sadece r10 dan bildirim sesi geldi sonra farkettim. Beynim uyuşuk. Just do it ama insan olana just do it. Bence ben insanlıktan çıktım.emrecantemur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-12-2020, 08:52:43Üyeliği durdurulduSizin iş bayağı derinleşmiş dertleşecekseniz PM atabilirsinizbilgekadin2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle