Hayat devam ediyor. Sıkılmaya üzülmeye gerek yok. Nike atasözü der ki;
"Just do it."
Hayatın devam ettiği falan yok benim için. Her gün onlarca insanın yaşaması için uğraşıp sonra aniden ölüm haberini almak gözlerinin önünde canların gitmesi ve bunun aylardır tekrar etmesi benim için hayatın devam ettiğini ifade etmiyor. Boş boş tavana bakıyorum demin ellerimi yıkarken yaktım ama acı hissetmedim sadece r10 dan bildirim sesi geldi sonra farkettim. Beynim uyuşuk. Just do it ama insan olana just do it. Bence ben insanlıktan çıktım.