bilgekadin2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşte yaşamaya gayret edip keyfe bakmak da mühim değilmiş hocam. Ben de bunu anladım ve sıradaki yiyeceğim ekmekler için fırın arayışında bile değilim. Bıraktım saldım her şeyi. Bıhtım.
Hayat devam ediyor. Sıkılmaya üzülmeye gerek yok. Nike atasözü der ki;
"Just do it."