• 17-12-2020, 18:34:55
    #10
    araba bilmem ama motosiklet için konuşayım hiç bir sorun olmaz .D daha zevkli oluyor yokuş aşağı boşta gitmek
  • 17-12-2020, 18:35:06
    #11
    Yeni arabalarda başta gitmek
    1- çok yakar
    2- motor boşta olduğu için dreksiyon kitlenebilir
    3- fren boşta ki motoru zor tutacağı için fren zor tutar
    4- balatalar çabuk biter çünkü yavaşlatma ve durdurma görevi sadece balatalara kalır ama misal 3. Viteste insen motor inerken 3 den 5. Vites hızıyla inmez
  • 17-12-2020, 18:38:30
    #12
    Ne gerek var ki? Bi üst viteste inin hem daha güvenli hem daha sağlıklı olur.
  • 17-12-2020, 18:39:48
    #13
    Hocam acil bir durum olur vitesi geçiremezseniz sıkıntı yaşarsınız. Yaksa yaksa ne kadar yakacak zaten yokuş aşağı?
  • 17-12-2020, 18:39:48
    #14
    Takip
  • 17-12-2020, 18:42:28
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Birçok açıdan zararı var ancak en önemlisi aracın stop etme olasılığı (vitesdeyken) en aza iniyor. Bir diğer önemli husus ise araç boştayken ani fren yapma gereksinimi duyulduğunda aracı durdurmak daha güç olur. Örnek olarak takip mesafesi ihlalinde araç viteste değilse öndeki araca arkadan vurma olasılığı çok daha yüksek olur.
  • 17-12-2020, 18:45:01
    #16
    Yokuş asagi at yüksek vitese en rahati ve en saglıklisi o.
  • 17-12-2020, 18:46:25
    #17
    sadece fren kullanırsan fren balataları ısınmaya başlar ve fren hidroliğinde hava kabarcıkları oluşur. bu da frenin tutmamasına sebep olur. bu yüzden motorun frenleme gücünü kullanman daha faydalıdır. araç vitesteyken tekerleğin dönüş hızı motorun devriyle orantılı olmak zorunda olduğu için tekerlekler motordan daha hızlı dönemezler. tekerleğin motorun devrini arttırması da zor olduğundna motor freni önemli bir destek kaynağıdır. otobüslerdeki retarder sistemi de ayak frenindeki bu problemden kurtulmak amacıyla geliştirilmiştir zaten. her durumda sadece freni kullanarak durmak yada yavaşlamak fren sisteminin daha çabuk bozulmasına yol açar.
  • 17-12-2020, 18:47:03
    #18
    Bununla alakalı Youtube'da yabancı bir kanaldan 40 küsür dakikalık bir video izlemiştim ama şuan bulamadım. Adam tüm ayrıntılarıyla zararını anlatıyordu. Hem zararlı, hem de daha fazla yakıt harcıyor.