Boş viteste araba kullanmak zararlımı
31
●704
- 17-12-2020, 18:59:10Senin araçtaki motor vw grubunun en dandik motoru.
Çok yakar az kaçar ama sessiz ve sarsıntısı az bir motordur.
Motor rolantide çalışırken direksiyon kilitlenmez frende boşalmaz.
50 60 Km hızlarda tatlı meyiller varsa çok frenaj gerektirmeyen yollarsa bu bahsettiğin rampalarda boşta gidebilirsin.
12 Km kış için yakıtı fazla yakmana sebep verir motor yolculuğun bitmeye yakın ısınır.
Yapabiliyorsan 5. Viteste inmeye çalış en azından ayağını gazdan çekince Aracın yakıt yakmaz ve motorun çabuk ısınır. - 17-12-2020, 19:03:06Eğer bu şekilde daha hızlı ısınıyor ise bundan sonra böyle gidebilirim. Her gün 3 -4 km mahalle arası gidiyorum yollar biraz bozuk. 20-30km hızla boşta gidiyorum. B 3-4 km boyunca.fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
