• 16-12-2020, 13:21:58
    #1
    Arkadaşlar merhaba, bizim arkadaşın babası yabancı ülkelerin parasının olduğu paralar vermiş al bozdurursun diye.
    Tahminimizce babasının aralarında yatan hazineden haberi yoktu.
    Aralarından 500 Romanya Leyi (Rumen Leyi) çıktı.
    Bu da TL parasıyla 975TL ediyor.
    Bunu döviz bürosuna satabilir miyiz?

    Başlık dikkat çeksin diyedir.


    Elimizdeki paranın fotoğrafı;
  • 16-12-2020, 13:24:10
    #2
    Bu şey olabilir bizim 20 milyon gibi. Sifir atilmadan onceki eski para yani.
  • 16-12-2020, 13:24:38
    #3
    SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba, bizim arkadaşın babası yabancı ülkelerin parasının olduğu paralar vermiş al bozdurursun diye.
    Tahminimizce babasının aralarında yatan hazineden haberi yoktu.
    Aralarından 500 Romanya Leyi (Rumen Leyi) çıktı.
    Bu da TL parasıyla 975TL ediyor.
    Bunu döviz bürosuna satabilir miyiz?

    Başlık dikkat çeksin diyedir.


    Elimizdeki paranın fotoğrafı;

    bu para 1982 lerin parası 5 litaya satarsın istersen.
  • 16-12-2020, 13:25:01
    #4
    Zoa
    Platin üye
    şu eski paralar çok hoş değil mi roma sikkesi falan çok güzel tasarlanmışlar
  • 16-12-2020, 13:25:06
    #5
    Hocam 4 liraya falan satılıyor :/ https://www.bitmezat.com/urun/103477...a-500-lei-1992
  • 16-12-2020, 13:25:29
    #6
    Koleksiyoncular bunu beğendi
  • 16-12-2020, 13:27:36
    #7
    Bende şöyle bir saat var çalışıyor 45 yıllık

    https://www.r10.net/ikinci-el/210031...in-bedava.html
  • 16-12-2020, 13:29:33
    #8
    10 lira falan ediyor
    https://www.gittigidiyor.com/arama/?...500%20le%C4%B1
  • 16-12-2020, 13:30:14
    #9
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende şöyle bir saat var çalışıyor 45 yıllık

    https://www.r10.net/ikinci-el/210031...in-bedava.html
    Yerinizde olsam kesinlikle satmam.