Konu
Zengin olduk sanırım. :)
16-12-2020, 13:30:14
#9
erkansay
DenqeSiz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende şöyle bir saat var çalışıyor 45 yıllık
https://www.r10.net/ikinci-el/210031...in-bedava.html
Yerinizde olsam kesinlikle satmam.