Zengin olduk sanırım. :) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Zengin olduk sanırım. :)
13
●
736
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Zengin olduk sanırım. :)
1
2
16-12-2020, 13:32:14
#10
DenqeSiz
erkansay adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yerinizde olsam kesinlikle satmam.
Hocam para lazım bedava satıyorum resmen saat çalışıyor tıkır tıkır ve orjinal sahteleri 350 tl trenli olanlar bu trenli değil
16-12-2020, 13:32:19
#11
Misafir
yeni romanya paraları uzun süredir yırtılmaz ve ıslanmaz şekilde üretiliyor bu baya eski para etmez
16-12-2020, 13:36:45
#12
tlga_kurt
5 TL verim
16-12-2020, 13:40:49
#13
dartux
NaksYazilim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
10 lira falan ediyor
https://www.gittigidiyor.com/arama/?...500%20le%C4%B1
aklıma bir şey geldi. Şimdi bu siteden 5 TL'ye alsak. Daha sonra döviz bürosunda bozdursak olmaz mı?
16-12-2020, 13:48:48
#14
Hipek
dartux adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
aklıma bir şey geldi. Şimdi bu siteden 5 TL'ye alsak. Daha sonra döviz bürosunda bozdursak olmaz mı?
ALLAHIM FIŞKIRIYOR AKIL FIŞKIRIYOR YEMNEDERİM olur tabi şimdi başlık yerini yavaş yavaş buluyor işte
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler