• 16-12-2020, 13:32:14
    #10
    erkansay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yerinizde olsam kesinlikle satmam.

    Hocam para lazım bedava satıyorum resmen saat çalışıyor tıkır tıkır ve orjinal sahteleri 350 tl trenli olanlar bu trenli değil
  • 16-12-2020, 13:32:19
    #11
    yeni romanya paraları uzun süredir yırtılmaz ve ıslanmaz şekilde üretiliyor bu baya eski para etmez
  • 16-12-2020, 13:36:45
    #12
    5 TL verim
  • 16-12-2020, 13:40:49
    #13
    NaksYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aklıma bir şey geldi. Şimdi bu siteden 5 TL'ye alsak. Daha sonra döviz bürosunda bozdursak olmaz mı?
  • 16-12-2020, 13:48:48
    #14
    dartux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aklıma bir şey geldi. Şimdi bu siteden 5 TL'ye alsak. Daha sonra döviz bürosunda bozdursak olmaz mı?
    ALLAHIM FIŞKIRIYOR AKIL FIŞKIRIYOR YEMNEDERİM olur tabi şimdi başlık yerini yavaş yavaş buluyor işte