Konu
Zengin olduk sanırım. :)
16-12-2020, 13:48:48
#14
Hipek
dartux adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
aklıma bir şey geldi. Şimdi bu siteden 5 TL'ye alsak. Daha sonra döviz bürosunda bozdursak olmaz mı?
ALLAHIM FIŞKIRIYOR AKIL FIŞKIRIYOR YEMNEDERİM olur tabi şimdi başlık yerini yavaş yavaş buluyor işte