Arkadaşlar merhaba, bizim arkadaşın babası yabancı ülkelerin parasının olduğu paralar vermiş al bozdurursun diye.
Tahminimizce babasının aralarında yatan hazineden haberi yoktu.
Aralarından 500 Romanya Leyi (Rumen Leyi) çıktı.
Bu da TL parasıyla 975TL ediyor.
Bunu döviz bürosuna satabilir miyiz?

Başlık dikkat çeksin diyedir.


Elimizdeki paranın fotoğrafı;