arkadaşlar belli bir süredir borsa ile ilgileniyorum biraz kazanıyorum
ama kafam karışık şuan neye yatırsam bilemiyorum bekliyeyimmi hisselerin düşmesini bilmiyorum
siz hangi yerden hisse ... holdingin vs hissesini aldınız
bist 100 ve dahası
7
●83
- 13-12-2020, 18:49:36işte bu yüzden beklemeyi düşünüyorum düşükken alıp tekrar yükselecekde bilmiyorum yaniRaD0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-12-2020, 18:51:27Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Yılbaşı üstü tavsiye etmem
- 13-12-2020, 19:04:16Borsada trade ederek yani al sat yaparak ne sana ne bana kazanıdırırlar, Haftalık aylık bakacasın grafiklere, ve yatırımını ona göre planlayacaksın. Bende egser var sanırsam 6,67 almıştım, hiç bakmıyorum en son baktığımda 10 bulmuştu, Unuttunmu sana bana var, ama unut derken ölü bir senede bakmayacaksın, Temel veya teknik bilmen gerekiyor.
Bu grafiğe göre almıştım. Tek bir çizgi, Birde yatırım tavsiyesi vs kimseden alma, Bilen niye versin ki, Ben çok tokatlandım baktım olmuyor teknik analizi kendim öğrendim.

- 13-12-2020, 19:11:35zaten öyle yapmayacagım en kötü 1 hafta bekleyecegim uzun vadede yatırım yapacagımarap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-12-2020, 20:25:48