• 13-12-2020, 18:44:12
    #1
    arkadaşlar belli bir süredir borsa ile ilgileniyorum biraz kazanıyorum

    ama kafam karışık şuan neye yatırsam bilemiyorum bekliyeyimmi hisselerin düşmesini bilmiyorum

    siz hangi yerden hisse ... holdingin vs hissesini aldınız
  • 13-12-2020, 18:47:24
    #2
    Hocam borsa son zamanlarda çok şişti . Düşüşe geçebilir . Dikkatli olmanızı tavsiye ederim.
  • 13-12-2020, 18:49:36
    #3
    RaD0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam borsa son zamanlarda çok şişti . Düşüşe geçebilir . Dikkatli olmanızı tavsiye ederim.
    işte bu yüzden beklemeyi düşünüyorum düşükken alıp tekrar yükselecekde bilmiyorum yani
  • 13-12-2020, 18:51:27
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yılbaşı üstü tavsiye etmem
  • 13-12-2020, 19:04:16
    #5
    Borsada trade ederek yani al sat yaparak ne sana ne bana kazanıdırırlar, Haftalık aylık bakacasın grafiklere, ve yatırımını ona göre planlayacaksın. Bende egser var sanırsam 6,67 almıştım, hiç bakmıyorum en son baktığımda 10 bulmuştu, Unuttunmu sana bana var, ama unut derken ölü bir senede bakmayacaksın, Temel veya teknik bilmen gerekiyor.

    Bu grafiğe göre almıştım. Tek bir çizgi, Birde yatırım tavsiyesi vs kimseden alma, Bilen niye versin ki, Ben çok tokatlandım baktım olmuyor teknik analizi kendim öğrendim.
  • 13-12-2020, 19:11:35
    #6
    arap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Borsada trade ederek yani al sat yaparak ne sana ne bana kazanıdırırlar, Haftalık aylık bakacasın grafiklere, ve yatırımını ona göre planlayacaksın. Bende egser var sanırsam 6,67 almıştım, hiç bakmıyorum en son baktığımda 10 bulmuştu, Unuttunmu sana bana var, ama unut derken ölü bir senede bakmayacaksın, Temel veya teknik bilmen gerekiyor.

    Bu grafiğe göre almıştım. Tek bir çizgi, Birde yatırım tavsiyesi vs kimseden alma, Bilen niye versin ki, Ben çok tokatlandım baktım olmuyor teknik analizi kendim öğrendim.
    zaten öyle yapmayacagım en kötü 1 hafta bekleyecegim uzun vadede yatırım yapacagım
  • 13-12-2020, 19:46:18
    #7
    Her gün BIST'in yeni rekor haberi geliyor. Bir şeyin en yukarıda olduğu an aynı zamanda düşüşe geçtiği andır.
  • 13-12-2020, 20:25:48
    #8
    CNMRCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her gün BIST'in yeni rekor haberi geliyor. Bir şeyin en yukarıda olduğu an aynı zamanda düşüşe geçtiği andır.
    Doğru Hocam

    Daha fazla fikri olan varsa lütfen söylesin