Borsada trade ederek yani al sat yaparak ne sana ne bana kazanıdırırlar, Haftalık aylık bakacasın grafiklere, ve yatırımını ona göre planlayacaksın. Bende egser var sanırsam 6,67 almıştım, hiç bakmıyorum en son baktığımda 10 bulmuştu, Unuttunmu sana bana var, ama unut derken ölü bir senede bakmayacaksın, Temel veya teknik bilmen gerekiyor.

Bu grafiğe göre almıştım. Tek bir çizgi, Birde yatırım tavsiyesi vs kimseden alma, Bilen niye versin ki, Ben çok tokatlandım baktım olmuyor teknik analizi kendim öğrendim.