arkadaşlar belli bir süredir borsa ile ilgileniyorum biraz kazanıyorum

ama kafam karışık şuan neye yatırsam bilemiyorum bekliyeyimmi hisselerin düşmesini bilmiyorum

siz hangi yerden hisse ... holdingin vs hissesini aldınız