RaD0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam borsa son zamanlarda çok şişti . Düşüşe geçebilir . Dikkatli olmanızı tavsiye ederim.
işte bu yüzden beklemeyi düşünüyorum düşükken alıp tekrar yükselecekde bilmiyorum yani