Merhaba arkadaşlar. Herkese hayırlı ve sağlıklı akşamlar dilerim.
Ayın 3'ünde, kırmızı ışık ihlali adı altında 288₺ ehliyetin üzerine ceza yedim. Gerçi kırmızıda da geçmedim. Yeşilin bitmesine 1 saniye kala geçtim.. Yine de az ileride çevirdiler ve kırmızıda geçtiğiniz tespit edildi dediler kestiler cezayı. Bunu 15 gün içinde ödersem 4/1 indirim oluyormuş. Nasıl ödeyeceğimi bulamadım.
Daha önce online olarak, kredi kartından ödeme yapmış olan arkadaşlarım var ise tarif edebilir mi?
Trafik cezası ödeme hk.
4
●79
- 11-12-2020, 20:23:04Üyeliği durduruldu
- 11-12-2020, 20:24:01Tabii ki hocam. Ben mali müşavirim. Yardımcı olabilirim. Vergi dairesi veznesine gidip direk ödeyebilirsin veya devlet bankalarından beyanlı trafik cezası adı altında da ödeyebilirsin. Ancak bu cezanın size tebliğ edilmiş ve tebliğ numarasının olması gerekiyor 😊 Teşekkür ediyorum ve iyi akşamlar diliyorum
- 11-12-2020, 20:48:16Kime kimi şikayet edeyim hocam?ofurkanak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle