• 11-12-2020, 20:21:12
    #1
    Merhaba arkadaşlar. Herkese hayırlı ve sağlıklı akşamlar dilerim.

    Ayın 3'ünde, kırmızı ışık ihlali adı altında 288₺ ehliyetin üzerine ceza yedim. Gerçi kırmızıda da geçmedim. Yeşilin bitmesine 1 saniye kala geçtim.. Yine de az ileride çevirdiler ve kırmızıda geçtiğiniz tespit edildi dediler kestiler cezayı. Bunu 15 gün içinde ödersem 4/1 indirim oluyormuş. Nasıl ödeyeceğimi bulamadım.

    Daha önce online olarak, kredi kartından ödeme yapmış olan arkadaşlarım var ise tarif edebilir mi?
  • 11-12-2020, 20:23:04
    #2
    Üyeliği durduruldu
    https://ivd.gib.gov.tr/tvd_side/main...7098396c74a6f7
  • 11-12-2020, 20:24:01
    #3
    Mali Müşavir
    Tabii ki hocam. Ben mali müşavirim. Yardımcı olabilirim. Vergi dairesi veznesine gidip direk ödeyebilirsin veya devlet bankalarından beyanlı trafik cezası adı altında da ödeyebilirsin. Ancak bu cezanın size tebliğ edilmiş ve tebliğ numarasının olması gerekiyor 😊 Teşekkür ediyorum ve iyi akşamlar diliyorum
  • 11-12-2020, 20:28:03
    #4
    Kırmızı da geçmediğinizden eminseniz ödedikten sonra itiraz edin bence. Durduk yere niye ödeyesiniz.
  • 11-12-2020, 20:48:16
    #5
    ofurkanak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kırmızı da geçmediğinizden eminseniz ödedikten sonra itiraz edin bence. Durduk yere niye ödeyesiniz.
    Kime kimi şikayet edeyim hocam?