Merhaba arkadaşlar. Herkese hayırlı ve sağlıklı akşamlar dilerim.

Ayın 3'ünde, kırmızı ışık ihlali adı altında 288₺ ehliyetin üzerine ceza yedim. Gerçi kırmızıda da geçmedim. Yeşilin bitmesine 1 saniye kala geçtim.. Yine de az ileride çevirdiler ve kırmızıda geçtiğiniz tespit edildi dediler kestiler cezayı. Bunu 15 gün içinde ödersem 4/1 indirim oluyormuş. Nasıl ödeyeceğimi bulamadım.

Daha önce online olarak, kredi kartından ödeme yapmış olan arkadaşlarım var ise tarif edebilir mi?