Tabii ki hocam. Ben mali müşavirim. Yardımcı olabilirim. Vergi dairesi veznesine gidip direk ödeyebilirsin veya devlet bankalarından beyanlı trafik cezası adı altında da ödeyebilirsin. Ancak bu cezanın size tebliğ edilmiş ve tebliğ numarasının olması gerekiyor 😊 Teşekkür ediyorum ve iyi akşamlar diliyorum