ofurkanak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kırmızı da geçmediğinizden eminseniz ödedikten sonra itiraz edin bence. Durduk yere niye ödeyesiniz.
Kime kimi şikayet edeyim hocam?