• 10-12-2020, 01:13:33
    #10
    Wertomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Isin icinde balik oldugu icin cok riskli ama.
    Valla başkan Bağlarbaşı'ndayım İstanbul'da. Dilersen buradan sushi'yi alayım, ataşehir otogardan arabaya vereyim? Sen de oradaki otogar'dan al. Aklıma başka çözüm gelmiyor.
  • 10-12-2020, 01:15:19
    #11
    ykbweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla başkan Bağlarbaşı'ndayım İstanbul'da. Dilersen buradan sushi'yi alayım, ataşehir otogardan arabaya vereyim? Sen de oradaki otogar'dan al. Aklıma başka çözüm gelmiyor.
    Hocam eger musaitsen deneyelim madem. Belki yeni yol uzerinden gelirse kisa surer.
  • 10-12-2020, 01:16:55
    #12
    Wertomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam eger musaitsen deneyelim madem. Belki yeni yol uzerinden gelirse kisa surer.
    Dostum hanım hamile dedin akan sular durdu. Normalde pandemiden dolayı dışarı çıkmıyorum. Ama deneyelim. Sen yarın edremit otogar'da sor hangi firma pekt kabul eder diye ben yarın buradan alıp vereyim arabaya
  • 10-12-2020, 01:21:37
    #13
    Eğer istanbul haremden gelen firma varsa daha çabuk gelir bilgin olsun. 0532 253 56 66 numaram. Konuş, ara istanbul kalkışı öğren halledelim.
  • 10-12-2020, 01:24:03
    #14
    Wertomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam eger musaitsen deneyelim madem. Belki yeni yol uzerinden gelirse kisa surer.
    Sakin denemeyin bu yolu!
    Cig balik cok cok hizli bozuluyor. Denizde olta ile yakaladigimiz baliklar bile iyi sakliyoruz iskeleye donunceye kadar. Azicik normal havada kaldi mi hemen kotu olmaya baslar.
    Hemde esiniz hamile, hic riske girmeyin derim ben.

    Kalkin En yakin merkezi yere gidin, yerinde, restoraninda yiyin sushi'yi.
    Sonucta orasi Kars degil. Edremit dedigin sahili var. Mutlaka sushi yapan bir yer vardir yakininizda.
  • 10-12-2020, 01:27:21
    #15
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sakin denemeyin bu yolu!
    Cig balik cok cok hizli bozuluyor. Denizde olta ile yakaladigimiz baliklar bile iyi sakliyoruz iskeleye donunceye kadar. Azicik normal havada kaldi mi hemen kotu olmaya baslar.
    Hemde esiniz hamile, hic riske girmeyin derim ben.

    Kalkin En yakin merkezi yere gidin, yerinde, restoraninda yiyin sushi'yi.
    Sonucta orasi Kars degil. Edremit dedigin sahili var. Mutlaka sushi yapan bir yer vardir yakininizda.
    açıkçası haklı olabilirsin, bir fikrim yok. kaş yaparken göz çıkarmayalım.
  • 10-12-2020, 01:29:30
    #16
    Bilemedim. Yeni otobandan da 5 saat gosteriyor. En yakin yer de 3 saat, yasaklar var vs. Kotu denk geldi cok.