ykbweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla başkan Bağlarbaşı'ndayım İstanbul'da. Dilersen buradan sushi'yi alayım, ataşehir otogardan arabaya vereyim? Sen de oradaki otogar'dan al. Aklıma başka çözüm gelmiyor.
Hocam eger musaitsen deneyelim madem. Belki yeni yol uzerinden gelirse kisa surer.