• 10-12-2020, 01:02:26
    #1
    Arkadaslar sehirdisindan gelecek olan varsa ucreti neyse odeyecegim sekilde, gulmeyin, garipsemeyin ama sushi siparis edicem. Sebebinin keyfe keder bir sey oldugunu dusunmeyin, esimin durumundan dolayi istiyorum. Hayatinda iki defa yedi, ama nereden estiyse tam da bu donemde aklina geldi. Buna alternatif cozum de uretebilirseniz onerilerinizi bekliyorum. Tesekkurler simdiden.
  • 10-12-2020, 01:04:51
    #2
    Hocam Balıkesir'de sushi yokmu
  • 10-12-2020, 01:04:11
    #3
    Edremitte var diye biliyorum googledan bir araştırma yapın bence
  • 10-12-2020, 01:05:54
    #4
    yigitserbes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Balıkesir'de sushi yokmu
    Merkezde olup olmadigini bilmiyorum. Bandirma'da varmis ama orasi da ters kaliyor.
  • 10-12-2020, 01:04:31
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Internetten yapımına bakabilir deneyebilirsin
  • 10-12-2020, 01:08:13
    #6
    Başkan acaba kargo ile gönderilme şansı var mı bozulmadan? Vakumlayıp falan?
  • 10-12-2020, 01:07:54
    #7
    Ares adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Edremitte var diye biliyorum googledan bir araştırma yapın bence
    Bu yaz pek çıkmadık dışarılara ama, sanmıyorum hocam.
  • 10-12-2020, 01:07:54
    #8
    1 günlüğüne geldim dün döndüm tüh. Hocam kendin yap internetten bak benzesede tadını alsın o çok önemli ciddi bir konu.
  • 10-12-2020, 01:09:00
    #9
    ykbweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başkan acaba kargo ile gönderilme şansı var mı bozulmadan? Vakumlayıp falan?
    Isin icinde balik oldugu icin cok riskli ama.