Arkadaslar sehirdisindan gelecek olan varsa ucreti neyse odeyecegim sekilde, gulmeyin, garipsemeyin ama sushi siparis edicem. Sebebinin keyfe keder bir sey oldugunu dusunmeyin, esimin durumundan dolayi istiyorum. Hayatinda iki defa yedi, ama nereden estiyse tam da bu donemde aklina geldi. Buna alternatif cozum de uretebilirseniz onerilerinizi bekliyorum. Tesekkurler simdiden.