Wertomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam eger musaitsen deneyelim madem. Belki yeni yol uzerinden gelirse kisa surer.
Sakin denemeyin bu yolu!
Cig balik cok cok hizli bozuluyor. Denizde olta ile yakaladigimiz baliklar bile iyi sakliyoruz iskeleye donunceye kadar. Azicik normal havada kaldi mi hemen kotu olmaya baslar.
Hemde esiniz hamile, hic riske girmeyin derim ben.

Kalkin En yakin merkezi yere gidin, yerinde, restoraninda yiyin sushi'yi.
Sonucta orasi Kars degil. Edremit dedigin sahili var. Mutlaka sushi yapan bir yer vardir yakininizda.