• 07-12-2020, 21:28:19
    #1
    Arkadaslar evlendigimden bu yana, yaklasik 3.5 yildir kiraciyim. Kirami, aidatlarimi, yakit parami duzenli oduyorum. Ev sahibi ile sadece telefon gorusmelerimiz oluyor. Aramizda herhangi bir sozlesme, taahhutname vs yok. Kendisi bana, emekli olacagini, bu kis ayi bitip de havalar isininca evi bosaltmam gerektigini soyledi. Ancak bu durum da tahmin ettiginiz gibi tadimi tuzumu kacirdi. Evden ayrilmak istiyorum, ancak apartman yonetimine pesinen odedigim yakit(2.5ton komur) parasini ben yoneticiden istedigimde bana, ev sahibinden istemem gerektigini soyledi. Apartmanda kaloriferler 1 kasim-1 mayis arasinda yaniyor. Ben yilbasi gibi evi terketsem 2 aylik yakit kullanmis olacagim, kalan 4 aylik yakit masrafimi buradan alayim ki, yeni tasinacagim eve odeyebileyim. Bu yakit parasini kimden, ne sekilde istemeliyim?
  • 07-12-2020, 21:29:22
    #2
    emin olmamakla birlikte yakıt parasını ev sahibinden istemeniz gerekiyor. ya da anlaşıp ödeyeceğiniz son kiradan düşebilirsiniz.
  • 07-12-2020, 21:30:13
    #3
    hocam şahsi fikrim ev sahibinden belirttiğiniz kullanmicanız oranı istemeniz, çünkü onlar kullanacak, yani anladığım kadarıyla 3 te 2 si
  • 07-12-2020, 21:30:16
    #4
    Ev sahibinden isteyin o kalacak nihayetinde vermezse yakıt ücreti kadar evde kalıp kira vermezdim ben
  • 07-12-2020, 21:30:49
    #5
    Yani seni zor durumda bırakan ev sahibi olduğu için onun ödemesi gerek bence kardeşim. Allah yardımcın olsun kiracılık zor gerçekten.
  • 07-12-2020, 21:31:36
    #6
    Hocam en temizi mayıs ayından sonra evden çıkmak
  • 07-12-2020, 21:32:35
    #7
    Umutsuz78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ev sahibinden isteyin o kalacak nihayetinde vermezse yakıt ücreti kadar evde kalıp kira vermezdim ben
    Kesinlikle katılıyorum.
  • 07-12-2020, 21:32:33
    #8
    Çıkarken size ödemesi gerekiyor birde koskoca apartmanda sadece size mi dedi çıkın diye
  • 07-12-2020, 21:33:16
    #9
    mayıs ayında evden çıkan. havalar sınınca demiş. sizde mart sonunda aramaya başlayın nisan ortasında bulduk çıkıyoruz diyin.