Arkadaslar evlendigimden bu yana, yaklasik 3.5 yildir kiraciyim. Kirami, aidatlarimi, yakit parami duzenli oduyorum. Ev sahibi ile sadece telefon gorusmelerimiz oluyor. Aramizda herhangi bir sozlesme, taahhutname vs yok. Kendisi bana, emekli olacagini, bu kis ayi bitip de havalar isininca evi bosaltmam gerektigini soyledi. Ancak bu durum da tahmin ettiginiz gibi tadimi tuzumu kacirdi. Evden ayrilmak istiyorum, ancak apartman yonetimine pesinen odedigim yakit(2.5ton komur) parasini ben yoneticiden istedigimde bana, ev sahibinden istemem gerektigini soyledi. Apartmanda kaloriferler 1 kasim-1 mayis arasinda yaniyor. Ben yilbasi gibi evi terketsem 2 aylik yakit kullanmis olacagim, kalan 4 aylik yakit masrafimi buradan alayim ki, yeni tasinacagim eve odeyebileyim. Bu yakit parasini kimden, ne sekilde istemeliyim?