Konu
Kiracıyım, Evden Çıkartılacağım
07-12-2020, 21:30:49
#5
ayintap27
Yani seni zor durumda bırakan ev sahibi olduğu için onun ödemesi gerek bence kardeşim. Allah yardımcın olsun kiracılık zor gerçekten.