Konu
Kiracıyım, Evden Çıkartılacağım
07-12-2020, 21:30:13
#3
Aeknasd145
hocam şahsi fikrim ev sahibinden belirttiğiniz kullanmicanız oranı istemeniz, çünkü onlar kullanacak, yani anladığım kadarıyla 3 te 2 si