• 03-12-2020, 15:05:52
    #1
    Şirket açıp bağkuru ödemezsek dezavantajlar olur mu?
  • 03-12-2020, 15:06:42
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    29 yaş altına zaten devlet 1 yıl boyunca ödüyor Yılmaz o yüzden genç girişimci desteğinden yararlanarak açabilirsin.
  • 03-12-2020, 15:07:02
    #3
    Ben yeni kapattım. Eğer e-ticaret için açıyorsanız ürünü çok iyi araştırmak gerekli
  • 03-12-2020, 15:07:11
    #4
    Yaklaşık 3 yıldır ödemiyorum.
    Sağlığınla alakalı bir şey olmazsa sorun yok
    Ha bide emekli olmaya gerek duymuyorsan.
  • 03-12-2020, 15:07:59
    #5
    Genç girişimci desteği ile 1 yıl bağkur ödemesinden muaf olabilirsin. Fakat diğer türlü dezavantajı çok.
    Yaşınız tutuyorsa genç girişimci desteğini araştırın.
  • 03-12-2020, 15:08:32
    #6
    inno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaklaşık 3 yıldır ödemiyorum.
    Sağlığınla alakalı bir şey olmazsa sorun yok
    Ha bide emekli olmaya gerek duymuyorsan.
    Bağkur zorunlu değil mi ?
  • 03-12-2020, 15:09:31
    #7
    bağkur ödemezseniz sağlık hizmetlerinden yararlanamazsınız. sanırım 2 veya 3 cari ay ödemedikten sonra sağlık hizmeti kesilir.
    üzerinizde borç görünür.
    borca ceza işletilir.
    yapılandırma gibi bazı dönemler çıkan kanunlarla borcu sildirirsiniz ancak prim gün sayınız silinir.
    tabi daha sonra toplu ödeme ile emekli olabilirsiniz.
  • 03-12-2020, 15:09:37
    #8
    mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bağkur zorunlu değil mi ?
    Zorunlu hocam ama ödeme ile ilgili zorunluluğum yok.
    İllaki devlet alacağını alır ama şuana kadar bir problem yaşamadım.
  • 03-12-2020, 15:10:46
    #9
    ScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    29 yaş altına zaten devlet 1 yıl boyunca ödüyor Yılmaz o yüzden genç girişimci desteğinden yararlanarak açabilirsin.
    Anglo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genç girişimci desteği ile 1 yıl bağkur ödemesinden muaf olabilirsin. Fakat diğer türlü dezavantajı çok.
    Yaşınız tutuyorsa genç girişimci desteğini araştırın.
    Daha önce iş geçmişi var o yüzden yararlanamıyoruz