inno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaklaşık 3 yıldır ödemiyorum.
Sağlığınla alakalı bir şey olmazsa sorun yok
Ha bide emekli olmaya gerek duymuyorsan.
Bağkur zorunlu değil mi ?