bağkur ödemezseniz sağlık hizmetlerinden yararlanamazsınız. sanırım 2 veya 3 cari ay ödemedikten sonra sağlık hizmeti kesilir.
üzerinizde borç görünür.
borca ceza işletilir.
yapılandırma gibi bazı dönemler çıkan kanunlarla borcu sildirirsiniz ancak prim gün sayınız silinir.
tabi daha sonra toplu ödeme ile emekli olabilirsiniz.