• 28-11-2020, 20:22:00
    #1
    Olayı kısa kesecem ki herkes okuyabilsin.

    babamın arabasını arkadaşım sürüyor.
    Kadına çarptı korkuyla 200 metre ilerideki kavşağa kadar gitti durdu kendine geldikten sonra u dönüşü yaptı.

    kadının bacagı kırıldı ameliyat oldu yürüyor.

    2 mahkeme oldu 4500 küsür tl sürücü arkadaşıma dosya masrafı sanırsam ödedi.

    Arkadaşın üstünde hiçbişi yok babamı geçen gün aradılar olaydan haberi bile yoktu. İfadeye çağırdılar. Mahkeme olacak

    avukatlar demiş tazminat açmışlar 1 trilyon da çıkar 100 bin lirada alırlar. Babamda diyor avukat tutacam.
    Ama sorum şu sürücü biz değiliz çarpan sürücünün malı yoksa araç sahibinden neden alsınlar. Sürücünün babasından alsınlar. O zaman hiçbir arkadaşımıza araba vermeyelim ölselerde.
    Sigortadan mı alırlar yoksa babamdan mı napacax?
  • 28-11-2020, 20:23:37
    #2
    Öncelikle geçmiş olsun. Sanırım sigortadan alamayabilirler. Çünkü kendisi kullanmıyor babanızın. Ayrıca arkadaşınız kullansa da çarpan araba babanızın üzerine kayıtlı. Tekrardan geçmiş olsun.
  • 28-11-2020, 20:24:14
    #3
    siz çarpmadıysanız ve bunu belgeleyecek mobese kamere vs bişey varsa sizden bişey alamazlar diye düşünüyorum
  • 28-11-2020, 20:25:56
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Çarpan kişi ehliyet sahibiyse ve babanız o sırada aracı kullanmadığını yani kazayı kendisinin yapmadığını kanıtlarsa bir şey çıkmaz diye biliyorum
  • 28-11-2020, 20:26:48
    #5
    hocam işte bu yüzden kimin olursa olsun arkadaş kuzen kardeş farketmiyor kımseye vermemek gerekıyor böyle olaylar olduktan sonra pişman oluyor insan
  • 28-11-2020, 20:26:48
    #6
    Öncelikle geçmiş olsun.
    1 milyon liralar, 100 bin liralar nereden çıkıyor. Benim kardeşime de adamın biri çarptı, ameliyat oldu, dalağını aldılar organ kaybı yaşadı. Ona rağmen ne hikmetse tazminat alamadık. Koşturduk uğraştık, sigortadan 20 küsür bin lira anca alabildik. Kusur oranlarını bilmesem de, ayağında kalıcı hasar olmadığı halde öyle uçuk tazminatlar alabileceğini sanmıyorum.
  • 28-11-2020, 20:28:41
    #7
    Geçmiş olsun. Tahmin edilenin aksine araç sahibi de suçlu çıkabiliyor bu gibi durumlarda.
  • 28-11-2020, 20:30:19
    #8
    Öncelikle gecmiş olsun ;

    polisin tuttuğu trafik kazası tutanağını eğer bulma imkanın olursa, baban bu davadan serbest kalır.
  • 28-11-2020, 20:35:25
    #9
    Kalıcı bir hasar olmadığı takdirde o kadar uçuk fiyatlarda tazminat ödemezsiniz