Öncelikle geçmiş olsun. Sanırım sigortadan alamayabilirler. Çünkü kendisi kullanmıyor babanızın. Ayrıca arkadaşınız kullansa da çarpan araba babanızın üzerine kayıtlı. Tekrardan geçmiş olsun.